Jul
September in oktober kličeta po organizaciji korporativnih dogodkov, ki so ključni po poletnem mirovanju!
Poletni meseci prinašajo zaslužene dopuste, sproščen delovni ritem in manj formalnih srečanj. Prav zato sta september in oktober odlična priložnost, da podjetja znova okrepijo vezi s sodelavci in poslovnimi partnerji. Jesenski dogodek, zasnovan s premišljeno vsebino in vrhunsko kulinarično pogostitvijo, je lahko ključni dejavnik pri utrjevanju obstoječih ter vzpostavljanju novih poslovnih odnosov.
Jesen kot novo poslovno poglavje!
September ni le začetek šolskega leta, temveč tudi simboličen začetek "zadnjega poslovnega semestra". Po poletnih oddihih, ko se vsi vračajo z dopustov polni energije in pripravljeni na nove izzive, je idealna priložnost za okrepitev obstoječih in vzpostavitev novih sodelovanj. Ko septembra podjetja znova zaženejo vse motorje, je izjemno pomembno obnoviti vezi s partnerji, ki so se morda poleti malce ohladile, predstaviti nove ideje, vizije in projekte ter ustvariti priložnosti za neformalna druženja, kjer se gradijo zaupanje, krepijo odnosi in odpirajo nova vrata.
Kakovostni catering je ključen.
Ni skrivnost, da dobra hrana gradi čisto drugačno percepcijo ohranjanja dobrih odnosov. A pri poslovnih dogodkih gremo s kakovostno in okusno hrano še dlje. Kakovosten catering posredno kaže nivo profesionalnosti podjetja. Gre za prvi vtis, ki pogosto ostane v spominu. S personaliziranim menijem namenimo pozornost udeležencem in verjemite nam, da to gostje izredno cenijo. Upoštevanje prehranskih omejitev in izbira sezonskih sestavin jasno izkazujeta spoštovanje in pozornost do zaposlenih in poslovnih partnerjev.
Na koncu pa ne smemo pozabiti, kako pomembno na goste vpliva tudi estetika, vrhunska postrežba in okusnost hrane. Vizualna prezentacija hrane mora nenazadnje odražati standarde gostitelja. S premišljeno kulinarično izkušnjo lahko podjetje subtilno sporoča svojo raven zavezanosti k pristnim odnosom, raven zanesljivosti in skrbi za dobro počutje gostov.
Premišljena organizacija dogodka.
Organizacija dogodka ni le stvar dogodkovne lokacije in catering ponudbe. Ključne so tudi naslednje postavke.
- Terminsko planiranje: September je pogosto zaseden mesec, zato je ključno zgodnje načrtovanje in pravočasno pošiljanje vabil. Druga polovica avgusta, ko se ljudje postopoma vračajo iz dopustov, je idealno obdobje za načrtovanje dogodka.
- Jasno določeni cilji: Vsak dogodek naj ima jasen namen – najsi bo to obeležitev sodelovanja, predstavitev novega izdelka ali zgolj krepitev odnosov.
- Personalizacija: Neformalnost naj ne pomeni površnosti. Dogodek naj bo prilagojen ciljni skupini, od izbire lokacije, spremljevalnega programa, pa vse do skrbno izbrane ponudbe hrane in pijače.
Jesenski dogodki kot strateška prednost!
Podjetja, ki vlagajo v odnose (ne zgolj v številke) imajo dolgoročno pomembno konkurenčno prednost. Jesenski dogodek predstavlja odlično priložnost za krepitev zvestobe poslovnih partnerjev, priložnost za začetek novih sodelovanj ter vzpostavitev neformalnega, a strateško pomembnega kanala komunikacije.
Zato je ključno, da podjetja jesen izkoristijo proaktivno in pokažejo svojo poslovno zrelost – ne le v projektih, temveč tudi v odnosih, kjer je ključen element prav kulinarika. Saj veste kaj pravijo, ljubezen gre skozi želodec.
V kolikor ob planiranju poslovnega druženja še nimate izbrane lokacije, vam z veseljem priporočamo našo lastno lokacijo - Švicarijo, ki vam nudi vse, kar dogodkovna lokacija potrebuje - zasebnost, prostranost, čudovito naravno kuliso, vrhunsko kulinariko in dodelan support Supercatering ekipe, ki z vami soustvarja dogodek. Pišite nam na info@supercatering.si.