SUPER zgodbe

Supercatering nasveti, kako pregnati spomladansko utrujenost

23
Apr

Spomladanska utrujenost je na prehodu iz zime v pomlad zelo pogosta, saj sta si ta dva letna časa precej kontrastna. Razlogi zanjo so lahko nihanje temperature, nepravilno prehranjevanje, premalo gibanja na svežem zraku in pa tudi spremembe hormonskega ravnovesja.

Pozimi naj bi imeli zaradi pomanjkanja svetlobe več spalnega hormona, spomladi, ko so dnevi daljši, pa telo proizvaja več hormona sreče. Spremembe tega razmerja obremenijo telo in povzročajo utrujenost. Proti spomladanski utrujenosti pa se lahko precej dobro borimo s premišljenimi metodami, zato Supercatering catering menije sestavlja premišljeno.

Naše telo spomladi zahteva rednejše in intenzivnejše gibanje na svežem zraku. Ker so dnevi precej daljši, je pomembno, da smo tudi mi bolj aktivni. Veliko bomo storili tudi s primerno prehrano, ki jo moramo prav tako prilagoditi novemu letnemu času. Ker se pozimi priporoča uživanje večinoma kuhane hrane, je spomladi ravno obratno, saj je pravilneje uživati čim več svežega sadja in zelenjave. Pomlad je tudi letni čas, ko nam narava ponuja obilo zdravih sestavin, s katerimi lahko prečistimo svoje telo. Tudi pri Supercatering v tem letnem času s pridom uporabljamo darove narave in s svežim čemažem, mladimi koprivami in travniškim cvetjem ustvarjamo catering kreacije, ki so privlačne za oko, obenem pa božajo naše brbončice in naše telo prečistijo in osvežijo. Veliko mineralov in vitaminov vsebujeta tudi regrat in šparglji, ki so v pomladnem času velikokrat na našem catering jedilniku. Mi se trudimo, da v naše vsakodnevne obroke vnesemo svežino in zato izbiramo sezonske sestavine, saj nam je mar kaj uživajo naše stranke.

undefined

Vsekakor pa je dobro, da skozi celo leto skrbimo za primerno prehrano in enostavne ogljikove hidrate, kot so bel kruh, bele testenine in bel riž zamenjamo za njihovo polnovredno različico, saj telo takšne hidrate lažje prebavi, ne dviguje sladkorja v krvi in zmanjšuje tveganje za bolezni srca in ožilja. Namesto težko prebavljive in mastne hrane spomladi, rajši uživajmo veliko zelene listnate zelenjave, mlade čebule, redkvic in jagodičevja, saj so ta živila bogata z antioksidanti in hkrati jih lahko v spomladanskem letnem času brez problema gojimo na lastnem vrtu. Po zimskem spancu so tudi zaloge vitamina C precej osiromašene in tudi zaradi tega je pomembo uživanje svežega sadja in zelenjave, saj s kuhanjem in obdelovanjem živil uničimo večino vitaminov in mineralov. Če nismo ljubitelji sveže zelenjave, jo lahko na spreten način skrijemo in vkomponiramo v sveže sadne in zelenjavne sokove, s katerimi lahko na zdrav način začnemo svoj dan in si tako povrnemo telesno moč in se ubranimo spomladanski utrujenosti.

undefined

Načinov, kako premagati spomladansko utrujenost je veliko, vendar sta najpomembnejša gibanje na svežem zraku in pravilna izbira hrane. Ne nasedajmo oglasom, ki nam s čudežnimi tabletkami ponujajo izvrstno počutje. Že vsakodnevni sprehod v naravi nam vlije energijo, hkrati pa lahko med sprehodom tudi naberemo sveže sestavine kot so šparglji, regrat ali čemaž in si doma pripravimo popoln obrok.

Deli ta blog na
Nazadnje objavljeno

Poznaš trike za pripravo dobre rižote

Poleg krompirja je riž zagotovo najbolj pogosta priloga in slovi po svoji...

••• Preberi več

Divja hrana v vaši kuhinji

Izkoristite darove pomladi in se odpravite v naravo. 

••• Preberi več

Kuhaj s Švicarijo

Ekipa Bistroja Švicarija se je lotila zelo posebnega in še bolj zabavnega...

••• Preberi več
Sponzorski oglasi

undefined

• Ostanite lačni naših novic

E-novice

Naročite se na naše brezplačne e-novice.
Z recepti, kulinaričnimi vragolijami in nasveti vas bomo vedno znova presenetili in dodobra nahranili!